Home Forums Test forum Test Corine

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

Nu zie ik dat het hier kan. Helder.
    Ik ga nog even kijken of ik een foto kan invoegen.
    Nee, dat lukt mij niet. Ik wilde een foto hierin plakken, maar dat doet hij niet. Zou wel leuk zijn als mensen een afbeelding erin kunnen zetten.

Moet ik nog iets met de onderwerptags hieronder?
    En met die reacties via e-mail?
    Alles wat niet perse nodig is, zou ik eruit halen.

Teun Bogaard
    Sleutelbeheerder

Inderdaad een boeiende vraag. We leven tenslotte in een beeldcultuur. Een forum daarentegen is de plek waar het vrije woord de boventoon voert. Voor je het weet worden er complete fotoboeken gedeeld. Willen we dat? Als dat zo is, moeten we ons afvragen of dit daarvoor het goede platform is.

De mogelijkheid om te reageren zou ik wel laten bestaan. Anders wordt het een prikbord met losse briefjes.
    De tags zouden we wel kunnen weglaten.

Corine de Jong
    Deelnemer

Wat de foto’s en beelden betreft, dacht ik vooral even aan wat er nu op Facebook wordt gedeeld. Dat zijn soms ludieke of mooie foto’s, en dat is als zodanig wel leuk. Misschien is het een vraag waard aan Kees? En wat niet kan, dat kan niet. Zo eenvoudig is het ook weer.

Zekers, reageren moet blijven, maar ik bedoelde de zin hieronder ‘Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail’. Wat moet ik daarmee? Ik kan niks aan- of afvinken. Krijg ik nu jouw reactie in m’n mailbox van Vox? Maar als je dat nu niet wil?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.